torsdag 14. oktober 2010

Preikestolen

Hey there readers(mest sannsynlig klassekamerater)!

Akkurat nå sitter jeg her med treningsklær på for jeg skal nemlig begi meg ut på ett nytt eventyr. Eventyret i dag setter kryss på kartet ved Preikestolen!
Kjenner jeg er smånervøs, men at jeg gleder meg samtidig.
For det første så er det utrolig(!!) langt ned - det kan vi alle være enige om- men så virker det jo kjempe gøy å sitte der å dingle med beina!
Skriver da selvsagt om dette her fordi vi har det som oppgave i gymmen!

RETTELSE:
Jeg har nå kommet meg ned fra preikestolen og det er ett eventyr jeg ikke skal begi meg ut på igjen i nærmeste fremtid. Jeg har aldri i mitt liv vært så umotivert som jeg var da jeg satt igang. Det var jo en bratt bakke RETT opp, å slik fortsatte det i 1 time og 10 minutt (yes ny rekord for dem som var med, turen tar jo egentlig to timer). Så brukte vi 58 minutter ned. Turen var jo selvsagt veldig gøy, men kjente at det tok på påvei opp ja.
Må nok inrømme at vi er ett stk. sporty gjeng!

På turen opp tok vi omtrent 2 pauser, på 2-3 minutter. Kikket ikke på klokken så vet ikke når vi tok pausene. Så kom vi opp og var der i ca 30 minutter før det bar ned. Hadde med meg utrolig god mat. Skive med ost og agurk, en banan og en flaske med vann! Vil anbefale alle å ta med seg sunnest mulig mat, for følelsen når du kommer ned igjen er helt utrolig!
Vi tok ingen pauser på vei ned, så det tok oss bare 58 minutter!

Men nå er jeg så trøtt at jeg får heller slenge inn ett par bilder (tatt med iphone, så er ikke den beste kvaliteten)

Det holdt ikke for Kristina, hun måtte bestige ett ekstra fjell.


Sitter på kanten og tar livet med ro!


Kristina tar livet med ro ja!


Jaja, koselig her da!

Kristina og meg!


Camilla og meg!

Da var vi nede igjen da!

Yeah I know, takk Anita for god kvalitet!
- I'll make a fix (hehe) -> klikk på bildene. Da blir dem store og flotte ja!

Ingen kommentarer: